onsdag 8 februari 2012

Lärdomar

Att köra nya vagnen baklänges i rulltrappan. Höll på att ramla baklänges ner i rulltrappan när jag skulle gå av och vagnen fastnade. Huvva, åde Joel och jag  ha slagit oss ordentligt! :-(

Att jag gillar Soya´s sushi bäst. Har provat några andra ställen och trott jag blivit lite trött på sushi men nu var jag till Soya igen o gu så gott det var!

Att man kan ändra sig. Har verkligen gillat Kappahl damtoppar sen några år tillbaka men nu passar de inte alls min smak :-( Däremot gillar jag deras barnavdelning, speciellt bebiskläderna, de är så fina :-) Däremot har ja ogillat HM:s damavdelning länge men skam den som ger sig.... Idag hittade jag flera toppar som jag köpte med mig hem!

Att gå på stan utan (större) barn är det ultimata. Jisses vad fort det gick! Jag hann ju med mer än halva stans affärer på 2 timmar!!

Att man behöver en dag då och då hemifrån. Så att man kan koppla bort skitiga duschväggar, samtal som måste ringas, köksbänkar som behöver slipas, tråkiga försäkringsärenden och kaosartade barnrum. Att man sen har lite mer energi när man kommer hem och kanske orkar slänga in en tvätt i maskinen och lägga den rena tvätten i garderoberna.

Att jag har den sötaste pojken i stan. Go och glad som bara en tremånaders kan vara! I fina stickade mormorsmössan :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar