onsdag 11 april 2012

Dopet närmar sig

Blev en promenad trots regnet idag. Men idag hoppade vi över själva träffen efteråt eftersom Joel är snorig och hostar fortfarande. Han är dock feberfri sen igår eftermiddag.

Fick besök av barnens kusin som kom förbi med varsitt påskägg till de stora. Maken gömde dom snabbt så att de fick leta lite. :-)

Insåg efter att dopprästen ringt idag att det bara är dryga två veckor kvar till dopet. Dags att börja sätta fart! Får hjälp med bakningen men planering lär väl jag stå för. Psalmer, dikter, kaffebryggare o tårtbeställning... För inte vill väl maken köra det va?!

2 kommentarer:

  1. Stora delar av stadsnätet låg nere idag ca 10.30-12 så du var inte ensam om strulet! Hoppas dagen blev bättre sen / Kram Linda

    Ps Ses imorgon kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha! Jag fattar!
      Satt i telefonkö till Telia i en kvart för att höra vad som var fel men när jag kom fram så funkade det igen. Och han kunde inte se att det varit något fel men då vet vi ju att det var det. Ringde aldrig till stadsnätets kundtjänst eftersom det började fungera igen :-)

      Ja, det ska bli så kul att ses men jag kommer på mig själv att glömma bort det. Frågade Ida igår vad hon ville äta men kom på senare att det var inte min sak att tänka ut ;-) Haha!

      KRAM

      Radera