söndag 1 april 2012

Slöa söndag

Sov inge vidare i natt. Joel börjar bli förkyld o knorrade mycket i natt, i alla fall för att vara han. Vaknade 5-6 gånger av att han vred sig, lät o var missnöjd. Dessutom var Ida inne o väckte oss två gånger. Hon mår lite bättre idag men är inte helt feberfri.

Så nattens bravader gav att jag blev helt sömnig och trött efter träningen idag. Sov i över em timme på eftermiddagen. Maken väckte mig när han skulle iväg på smyginvigningen av nya biografen. Så jag och barnen har varit själva hela kvällen. Fick börja greja lite för att inte somna igen...
Tvättade två maskiner och testade att byta ut liggdelen mot sittdelen på vagnen o justera remmar o bälten. Fixade lite god mat, kyckling med parmaskinka men det var bara Tuva o jag som åt o hon var inte överförtjust så det blev matlåda till imorgon ;-) Ida har inte ätit på flera dar, pluttan. Glass går i lite grann i alla fall.

Det gick bra att få alla i säng, var inte stressad över att måste få dem i säng i tid eftersom de är lediga imorgon men vid 9 låg de till sängs.

Tyvärr verkar det vara nå fel med bloggsidan, så jag får skicka inlägg från mobilen tills det funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar