torsdag 26 april 2012

Ja Nej Kanske

Kastas mellan hopp och förtvivlan. Nja kanske inte riktigt men kastas fram och tillbaka. Angående det här med vädret på söndag - bra, dåligt, vara hemma, hyra lokal?! Vädret såg ju bra ut allra först, sen dåligt, sen bättre undan för undan till i eftermiddag, då såg det dåligt ut igen, trööök.

Börjar få styr på allt som ska göras till dopet. Imorgon är en inhandla/hämta/låna- dag. De blåa banden till dopklänningen ska inhandlas, har två paket som ska hämtas ut och så ska jag låna nyckeln till prästgården och åka förbi och se hur den ser ut. Ska hämta dopklänning och kostym på kemtvätten. Och så städa det sista.
Och skriva en lista på allt som ska med om vi nu ska vara i prästgården. Den kan bli lång ;-)

Har handlat idag, städat gästrummet, haft en kollega över på lunch. Tvättat lite och lagt undan vinterkläder. Det fick bli rester till mat. Men guu vad tråkigt att läsa om vad jag gjort :-( Nu är jag så trött att jag är riktigt otrevlig här hemma. Hoppas på att alla tre barnen somnar snart eller?! Det vill jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar