fredag 13 april 2012

Förlovningsdag


Första gången på sex år som jag kommer ihåg att det är idag. Blev ett "Grattis på förlovningsdagen" till maken i morses. Inte firar vi något men vi brukar försöka komma ihåg att fira bröllopsdagen, i år är det ju i alla fall femårsjubileum, nån som vill vara barnvakt ;-)


Ikväll ska jag ut med ett gäng mammakompisar som träffades när vi fick våra idag sexåringar. Brukar träffas ett par gånger om året och de senaste två åren har vi faktiskt träffats hela familjerna en gång på sommaren. Det är riktigt kul! Även karlarna går bra ihop! ;-)
Men så kommer problemet då... Vad ska man ha på sig ikväll? Garderoben är ju inte alltför uppdaterad på snygga kläder att gå ut i. Det blir väl ett evigt provande i eftermiddag gissar jag.

Nu ska jag försöka ta en långpromenad och sen blir det utvecklingssamtal i skolan. Min egen skola vet jag inte hur det blir med. Denna vecka skulle jag läsa men det har kommit alldeles för mycket i vägen.

Psst... 28 juli är datumet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar