onsdag 10 oktober 2012

Arbetstid och sömn

Dags att skrapa rutorna! Så svalt var det i morses ;-)

Föreläsning idag igen. Om arbetstider denna gång. Körde tillsammans med en kollega. Hann att förmedla ut lite grundkunskaper men kände att vi hade mycket kvar att gå igenom. Men många bra diskussioner och erfarenheter ur arbetslivet blev det i stället.
Skickat ut lite brev, ringt några medlemmar, svarat på mail, skickat mail, tagit hand om medlemsärenden som kommit in och bokat konferensanläggning för vidareutbildningen för förtroendevalda. Och lite till! Man är inte sysslolös i alla fall ;-)

Imorgon är planen att byta arbetsrum. Förhoppningsvis ska det inte vara alltför omständigt. Jag hade ju rensat bra innan föräldraledigheten. Och sen jag började jobba har jag inte hunnit samla på mig så mycket. Så förhoppningen är att det inte ska behöva ta mer än nån timme.

Fick träffa en tröttgosig liten kille när jag kom hem idag. Han hade bara sovit en gång men klarade att vara vaken fram till sju. Innan dess fick han testa på lite ny mat, rösti. Det var också en höjdare, precis som köttfärssåsen igår!
Mini har börjat få bra ordning på sin nattsömn. Nu äter han vanligtvis inte välling på nätterna längre sen två-tre veckor tillbaka. Jätteskönt även om det händer någon enstaka gång. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar