onsdag 24 oktober 2012

Gilla jobbet

Idag gillar jag jobbet! Eller det gör jag de flesta dagarna. Men idag är jag på arbetslivets mötesplats "Gilla jobbet". Det är en mässa om det som berör alla - arbetsmiljön. Det är seminarier, utställningar, paneldebatter, musik och föreläsningar. En salig röra! Det var så mycket att välja på att det blev svårt. Seminarierna gick om varandra och många blev fullsatta fort så det var till att prioritera och vara på plats tidigt.


Nu har kollegan och jag kommit tillbaka efter att ha ätit en middag tillsammans med ett skyddsombud från mina hemtrakter och det är dags att hoppa ner i sängen o sova. Det lär bli en fullspäckad dag imorgon också.

För mina barn...


Såna här coola flyger det omkring i Stockholm :-)
Puss och godnatt, vi ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar