onsdag 3 oktober 2012

Huvudet är rörigt

Jobbat på som attan idag med min föreläsning i diskriminering. Det gick bra, när jag väl kom in i flytet. Innan hade jag en massa störande komihåg i huvudet som jag var tvungen att åtgärda innan det kunde bli fullt fokus på det jag behövde läsa in. Tog med mig lite material hem för att kunna läsa in lite mer om jag får nån tid över. Avslutade dagen med ett besök hos medlemmarna på Gryta palliativa enhet för att prata om nyttan med att ha en förtroendevald/skyddsombud. Det kändes bra och vi hade ett mycket givande samtal. Så mycket kloka medlemmar det finns i Vårdförbundet! Hoppas nu att de kan välja en förtroendevald/skyddsombud och kunna påverka sin arbetsmiljö och verksamhet. :-)

Men jag har som mått lite mysko de senaste dagarna! Har sluppit huvudvärk idag men jag går och svajar. Blir lite yrslig ibland och det gungar till. Känner som om jag har mjuka väggar runt omkring mig som jag stöter emot lite titt som tätt. Kan man känna så här mer än fyra dagar sen man klev av båten?!
Har kollat blodtrycket idag som låg lite högt, borde väl kolla upp det hos familjeläkarna...

Undrar om jag börjar ha lite mycket i huvudet. För andra gången på två veckor glömmer tandfen att komma till barnen som tappar tänder i det här huset. Och nu verkar det som om jag lyckats betala in en räkning två gånger. Det hände i somras men jag såg det nu. Men det kanske betyder att jag har lite i skallen ändå, som upptäcker det nu menar jag ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar