söndag 21 oktober 2012

Mys, ljus och gym

Slöa söndagen. Fick lite sovmorgon till 7 idag. Och det var lite mörkt när vi klev upp så vi tände lite ljus och mös lite :-)


Har inte gjort många knop idag heller. Har kollat runt efter stuga för en eventuell skidsemester. Sen ramlade jag in på utlandsresor. Så då satt jag och letade det också.

Lille busen har blivit snorig efter badet igår men dreglar samtidigt mycket så det kanske är fler tänder på g. Eller så har han blivit förkyld.

Barnen var lite rastlösa inne och retades en del så efter lunch tog jag med dem ut. De började leka alla tre på en gång och körde runt varandra i skrindan. Jag passade på att kratta ihop löven som ramlat ner hittills.

Körde min första träning på gymmet ikväll. Det är stort för att vara mig. Gym är inte min grej men det blev ett helt ok träningspass. Hoppas komma iväg fler gånger nu när vädret ute inte är så lockande.

Delar med mig av några underbara höstbilder (tycker jag). Det är så bra ljus ute vissa dagar. Bilderna är inte från idag utan från tidigare i veckan när vi var iväg till lekparken. Både Joel och Tuva stormtrivdes :-)



Dags att förbereda för imorgon. Har en lite annorlunda vecka på g. Styrelsemöte imorgon, ledig tisdag och sen till Stockholm för utbildning/kunskapsinhämtning onsdag o torsdag. Hur ska jag klara mig utan att jobba på kontoret en enda dag?? Kommer ju ligga back en massa sen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar