söndag 7 oktober 2012

Helg-göra

Ujujuj! Helgen tar kål på mig ;-)
Gårdagskvällen slutade med att jag somnade på soffan före alla andra, utom Joel då...
En dag med shopping till huset med hela familjen på förmiddagen och shopping till barnen (och mig) på eftermiddagen. Att fara runt på stan och Erikslund med tre barn (ensam) är inte att rekommendera. Puh!!

Idag blev det en långpromenad, veckohandling, tvätt och så har jag avstyrt att antal bråk, utbrott och tjafs. :/ Och så ett spinningpass på det. Och så avstyra ytterligare ett bråk. Jisses! Kan ju säga att jag längtar efter nästa helg. Då ska denna människa åka med maken till Stockholm och se Ledin Showtime. Alldeles själva. Och bo på hotell. Aaah, det behöver vi!


Den här lilla parveln bara klarar mer och mer
Nu tar han sig upp i soffan och fotöljen på egen hand. Det gäller att passa honom. Han har inte lärt sig att ta sig ner själv...

Och så snodde han en av Idas chokladbollar innan jag hann att blinka....
Hoppas ni alla haft en trevlig helg! Och inte är lika trött som jag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar