måndag 15 oktober 2012

Nån som är synsk??

Haft en mysig morgon med barnen. De har vaknat på bra humör och gjort sig i ordning god tid. De har hållit hyffsat sams. Det slutade regna precis när Ida skulle cykla iväg. Och vi kom ihåg läsprotokollet och mobilen. Tuva och Joel lekte och busade.
Och innan maken drog till jobbet visade Joel sin pappa att han kunde ta ett steg utan att hålla i någon. Det visade han nämligen också upp igår när vi kom hem från Stockholm men då var bara mamma, pappa, jag och Tuva i rummet. Sen vågade han inte släppa taget något mer på hela dagen ;-)

Men jag blir knäpp! På alla grejer som tas fram och inte hittar tillbaka. På allt som måste göras, måste ringas, måste fixas. På alla saker som försvinner. På att jag gör tusen saker samtidigt och därför inte kommer ihåg var jag lägger saker. Nån som är synsk och kan tala om var inloggningskortet till banken är?!?! Även det kort/bankid som jag identifierar mig med hos försäkringskassan... Smart att försnilla det när det är dags att söka föräldrapenning :-(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar