lördag 20 oktober 2012

Badchock och kändiskyckling

Ibland chockar den här familjen! Vi som är skitdåliga på att göra familjeaktiviteter bestämde idag oss för att åka och bada. Så 10 i 10 satt hela familjen i bilen. Blev bad i två timmar med lunch för Joel. Sen slocknade han i famnen på maken när de satt och väntade på oss tjejer. Kul var det och barnen uppskattade det!


Och resten av dagen har varit slö, precis som jag alltid tycker att det blir när man varit i badhuset (fast vi inte är där så ofta). Vi hyrde en film åt tjejerna och köpte godis. Och bara slöade :-)
Jag läser en riktigt bra bok nu av en för mig ny författare, Kristina Olsson. Tycker hon skriver så att det blir spännande och intressant och jag vill läsa mer och mer. Men jag kanske redan nämnt henne men hon är värd att nämnas igen hur som helst ;-)

Nu kockar vi världens godaste kyckling. Jamie Olivers kyckling! Längtar efter maten!!!
http://www.matklubben.se/recept/jamie-kyckling_54631.html
Det måste testas!! Receptet låter svårare än vad det är...

Hoppas ni har en bra lördag ni också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar