söndag 29 januari 2012

Nere för räkning

Imorses for mamma och pappa mot Arlanda. Vi sa hejdå och var lite avundsjuka ;-) Jag är mer sugen nu när syster med familj varit där ett tag och jag läst bloggen, så nu när mamma och pappa åkte blev jag ännu mer ressugen.... :-)

Sista dan på loppis idag. Jag och Joel fick sällskap av Ida i två timmar. Hon stod själv en liten kort stund och sålde då lite själv, satte pris efter eget huvud :-) Stora tjejen!


Det var ok med folk idag och förtjänsten blev bra idag också. Och på köpet blev det ju en liten rensning av källaren för nu åker det som inte blev sålt till Stadsmissionen.

Känner mig helt slut nu - lite kylslagen, trött i fötterna och ryggen. Och än är det några dagar innan jag får en hemmadag. Ska packa ner lite kläder till mig och Joel för imorgon åker han och jag till Stockholm/Älvsjö för att delta på Vårdförbundets kongress och efterföljande arbetsmöte. Vi åker med tåget 8.22 imorgon,ska bli kul efter att ha tagit det lugnt och "vilat" lite ikväll ;-)

Just nu pågår boxningsmatch här hemma. Tremånadersbarnet vinner över tioåringen på knockout tror jag ;-)

4 kommentarer:

  1. Har du tid för en fika med din kusin? Jag bor på gångavstånd från mässan.....Kram Benthe (0765-262 506)

    SvaraRadera
  2. JA! Vad roligt!!
    Kan du på tisdagen? Tror vi slutar vid 16.
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. Visst, jag har inget inbokat. Men skall ni sova över här i Stockholm eller pendlar du fram och tillbaka? I så fall får du gärna komma över på en bit mat (logiplats finns också då alla utom jag är utflugna i början på denna vecka). Hör av dig via sms med bekräftelse vad som blir bäst för dig! Kusifinen

    SvaraRadera
  4. Jag åker hem lite senare bara, har en öppen biljett hem. Måste hem o få iväg tjejerna till skolan, så inte maken behöver ta ledigt från jobbet en morgon till.
    Hör av mig via sms också!
    Kram :-)

    SvaraRadera