lördag 14 januari 2012

Pluspoäng till mamman

Shit vilken bra mamma man är, hehe!! ;-)
Vårdförbundet hade familjedag i dag på Busborgen och jag åkte dit. Hade inte bestämt mig igår men efter en bra natt (som vanligt men man vet ju aldrig) och med morgonpigga tjejer tog jag mitt styrelseansvar och åkte dit och hjälpte kollegorna att ta emot medlemmarna som kom. Tjejerna blev nöjda. Tänkte skriva "självklart nöjda" men det är inte alltid de vill eller är på humör för att åka dit. De lekte med varandra utan att kivas, det var skönt!
Badhuset igår, Busborgen idag - står nog högt i kurs idag :-D

Vi blev bortbjudna ikväll och ska få komma iväg och träffa Thailandsresenärerna. Ska bli skoj att få höra hur de haft det!! Sen får vi möjlighet att fira deras stora kille. Kan inte fatta att det är 11 år sen jag höll det där lilla knyttet i famnen... Tyvärr får vi inte med oss Ida. Hon ska gå på julgransplundring med övernattning. Hon ville göra båda sakerna men fick välja, jobbigt att bli stor och behöva välja ;-)

Måste bjuda på ytterligare en bild från badet igår, så fantastiskt stora, fina ögon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar