måndag 9 januari 2012

Ny termin

Det gick ju riktigt bra att få iväg tjejerna till skolan idag. I och för sig brukar det gå bra första dagen att gå upp tidigt, det är imorgon som tröttheten kommer ;-) De cyklade själva med en kompis idag. Riktigt kallt ute men inga klagomål, tror de längtar lite till sina klasser, fröknarna och skola.

Jag ska snart slänga mig iväg och träffa de övriga västmanländska kongressledamöterna och förbereda lite mer inför Vårdförbundets extra kongress nu i slutet på januari. Känns spännande men det kommer att vara fullt upp med styrelsearbete hela januari; utbildningar, möten, medlemsaktiviteter mm. Kul är det men känner mig ändå kluven, vill ju "bara vara föräldraledig" också men vet att jag stortrivs när jag väl är igång.

Dagens Joel! Börjar kännas bastant min lilla kille. Upplever honom fortfarande långsmal, kläderna är ibland bra mycket bredare än han är :-)
Appropå något helt annat! Jag måste göra något av det här rufset! Men vad? Jag blir galen, vet inte vad jag vill ha för frisyr egentligen. Kan nån tala om det för mig!! Det bara hänger...

2 kommentarer:

  1. Hej Stoor frun!
    Finns det ingen frissa som har "gör om mig" på programmet? Det vore något för dig!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Inte vad jag vet men får väl kolla! :-) Eller så beställa en tid hos frissan...

    SvaraRadera