torsdag 24 november 2011

Besök på jobbet

Var planerat för en hemmadag eftersom Mälarenergi skulle hit och åtgärda fjärrvärmerören. Men pga sjukdom kunde de inte fixa det idag så det blir nästa vecka. Det gjorde absolut ingenting, då slapp jag lämna över nyckel mm. För igår ringde min fina kollega och frågade om lite assistans. Jag behövde lämna över lite information om hur jag arbetat tidigare så att kollegan får lite koll på vad hon behöver rycka tag i framöver. Så mysigt att komma tillbaka till goa kollegor och få prata lite. Så kul att träffa "alla" igen!

Inga rester från gårdagen, då fick det bli risgrynsgröt till lunch. Men det är ju gott så det funkar helt klart som lunch ibland :-) O till mellis blev det pepparkaka och mjölk bla. Lite juligt tema idag ;-) Snart dags att starta med förberedelserna!? Nej, vänta lite till med det så det blir ett litet andningshål mellan allt som måste göras i dessa tider.

Igår räckte det med halva mängden ersättning till lillkillen. Får se om det är ett tecken på att han börjar bli tillräckligt mätt på min mat. Det känns bra att han kan ta emot vilket som i alla fall, att det funkar med flaska när det behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar