onsdag 16 november 2011

Klantarsle!

Vi fortsätter väl med klantigheterna då! Bara för att det är så roligt... :/

I morses bad jag Ida låsa dörren men missar visst att ta med egna nycklar. Det upptäcker jag när jag bytt hjul på bilen, storhandlat, snabbt ska hem o lasta ur maten, mata en superhungrig bebis innan jag ska hämta Tuva kl 11. Fick amma i bilen o sno Idas nyckel när jag hämtade Tuva. Phu, har man inte jobb så skaffar man sig...

Fler "olyckor" i den glamorösa mammalivet... En kissolycka i köket vid middagen, ett barn som klättrar på möbler och skrapar upp benet och ett barn som bajsar på en. Säger inte vem som gjorde vad ;-)

Fixade till Joels födelseannons idag, äntligen, efter drygt fyra veckor. De andra har jag varit mycket snabbare med men det gör inget. Det blir när det blir. Fin bild blev det i alla fall som de fick till på Porträttstudion, eller hur?! De fick med de där rynkorna i pannan han gör ibland :-)
Nu ska jag bara skicka in pappren till Skatteverket om hans namn också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar