tisdag 15 november 2011

Yes!

Han har gått upp! 140 gram på fem dagar. Helt godkänt. Ligger precis under rmedelkurvan nu. Låg en bit över när han kom. Men det är så skönt med vår bvc-sjuksköterska. Hon tar saker med ro och belastar en inte med dåligt samvete eller ställer en massa krav. Hon lyssnar och diskuterar med en, jätteskönt tycker jag!

Men klantiga jag då... Hyrde ju film i fredags till mig o tjejerna och när vi lämnade tillbaka dom så såg Ida att nyaste Narnia-filmen fanns så då hyrde vi den. Men tror ni jag kom ihåg att lämna tillbaka den? Nej! Kom jag på igår halv sju, så idag när jag lämnade in den var det bara att betala två extra dygnshyror, surt, surt.

Lunchträff hemma hos söta Louise idag. Så enkelt o lätt! Alla tar med egen lunch o sen fixade Louise lite fika efter det. Men eftersom alla har barn sen tidigare att hämta, så blir det ganska snabba träffar ibland. Eller så känns det bara så för att tiden rusar iväg när vi har så trevligt!

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att han gått upp! Bra jobbat!
    Ska jag ta med 62/68 kläderna på lördag?
    kram syster

    SvaraRadera
  2. Vad bra att han ökar i vikt. Måste du ge ersättning nu eller räcker det med amning? Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Som sagt Elli, ta med kläderna :-)

    Han får ca 100 ml ersättning per dag, en flaska. Får se om det räcker eller om han behöver det framöver också. Kram :-)

    SvaraRadera