söndag 13 november 2011

Veckan i bilder

Allt kommer inte alltid med när jag skriver av olika anledningar. Tidsbrist, svårt att skriva om, glömska eller att jag inte vill dela med mig. Samlar ihop lite idag :-)

Måndag: Hade en fin minnesstund vid graven för en vacker vän som dog alldeles för tidigt. En vacker vän, både på in- och utsidan. Tack vare henne har jag funnit nya vänner som jag håller av väldigt mycket. Kärlek <3






Tisdag: Sötaste syskonen (synd bara att jag inte kan detta med röda ögon på nya kameran)


Onsdag: Tuva var ledig från förskoleklassen och morgonmös i sängen med lillebror :-)



 Torsdag: Innebar tårta för de flesta och första flaskan ersättning för minstingen


Fredag: Kvällsmys, bara storasyster o lillbror. Pappa ute på galej och lillasyster sover.

Lördagen: Blev ofotograferad ;-)

Söndagen: Frugan har äntligen införskaffat Tassimon som maken fick pengar till i födelsedagspresent men inte inhandlat ännu, trots att han fyller år i februari!!. I farsdagspresent blev det tillbehör till denna förnämliga apparat och maken blev mycket nöjd ;-)
Eftersom vi inte har några fäder boendes nära oss firar vi på egen hand idag men farsdagslunch (kombinerat med födelsedagsmiddag för tjejerna) på Pizza Hut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar