måndag 28 november 2011

Lunchdejt o pepparkaksstad

Lilla Joel har varit mindre snorig inatt men han nyser som attan ibland när han är vaken. Han verkar inte vara så påverkad av det och jag hoppas han inte blir sämre eller att det visar sig vara nån RS-infektion.

Hade lunchdejt med mannen idag. Låter flådigare än vad det var ;-) Idag innebar det att han kom hem och åt rester med mig. Men det är inte fy skam... Godaste kalopsen på länge severades, och även lite lugn och ro eftersom Joel sov.



När jag hämtade Tuva idag var det öppet hus i hennes klass. De hade bakat en pepparkaksstad och ställde även ut lite annat som de tillverkat. Och så fick vi glögg och pepparkakor, så trevligt! Pepparkaksstaden ska sen ner på Konstmuseét (tror jag) och visas upp tillsammans med andra klassers byggnationer. Från 3:e december till början på januari kan man se utställningen. Undrar om vi ska passa på i år när man inte har fullt upp med jobb och annat.



Har även varit på möte inför kongressen som fortsätter i januari. Vi behöver reflektera över de motioner, förslag och idéer som lämnats in. Fick träffa mina kollegor igen och det är alltid trevligt! Och så blev det bestämt att jag följer med till Stockholm i december när vi bla ska besöka nationella kansliet.

Dags att börja tänka på att få tröttgriniga barn i säng :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar