söndag 20 november 2011

Bröllop

Igår firade vi att våra vänner blivit man och hustru. Det är härligt att få vara med när kärleken flödar! Det var trångt men det fanns hjärterum och stjärterum. God mat, gott att dricka och mycket sång. Fina tal som jag inte hörde allt utav, då var lilleman hungrig och jag ammade i rummet bredvid. Bruden var oerhört vacker och brudparet är verkligen härliga och bjuder mycket på sig själva. Tack för att vi fick vara med!





Joel var på gott humör och var charmerande som vanligt. Man blir liksom lite betagen av att titta på honom, och då är det inte bara jag som påstår det ;-) Så här avslappnad kan man vara på fest!



Vi var kvar till två i natt och när lilleman vaknade vid 8 var jag fortfarande ordentligt trött men go som han är somnade han om och jag vaknade av mig själv vid 9. Då var jag redo för en heldag på Erikslund. Brorsan ville kolla in stället och tjejerna hade fått presentkort och de ville titta om det fanns några fina kläder.

Måste bara berätta om igår när min pappa tog hand om lillkillen. Joel blev så lugn och cool när han var i famnen på pappa. Och när de satte sig i soffan så somnade både pappa och Joel, så söta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar