fredag 11 november 2011

Förmiddagspaus

Idag tar jag en egen dag. En egen förmiddag för mig och Joel, liggandes i sängen och vila och amma. En liten Joel som helst vill sova på mamma. Och se idag vill jag inget annat :-)
Tänker inte duscha och tvätta håret, idag ser jag ut som jag gör och efter en blick i spegeln var det inte allt för anskrämligt. Kan nog ta mig iväg och hämta Tuva på eftermiddagen utan att skämmas ;-) Och då tänkte jag att vi ska ta en promenad och hyra film. Sen får vi se vad det blir för mat ikväll när jag och alla barnen :-D är själva, antagligen något lättvindigt, som köpmat. Maken ska på kickoff med jobbet.

Dagens bild... Ja, nu har de börjat åtgärda anledningen till att det kunde komma ner vatten i källaren från fjärrvärmesystemet. De ska skumma kulvertrören in till oss så att spillvatten inte kan ta den vägen in. Innebär att de måste gräva upp tomten och altanen och igår började de. Trevlig karl som är här och jobbar och jag gissar att han får slita, för det är inte rolig jord/mark att gräva i där. Vet ju sen maken grävde för plintarna till altanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar