tisdag 20 december 2011

Hemmaplan

Har återvänt hem, trött efter två dagar på resande fot. Blev varmt emottagen när vi kom till stationen. Fick stora varma kramar av två tjejer som saknat både mig och brorsan. Då känns det riktigt bra att komma hem!

Efter att vi var färdiga med dagens arbete fick jag möjlighet att träffa en gammal go barndomsvän. Så gott det var att se henne och hennes ljuvligt söta lilla dotter. Joel och hon smilade lite mot varandra och de var så söta. Och så fick han så fina kläder, tack fina ni :-) Och så träffade vi ytterligare en kompis och det var år och dar sen vi sågs, också superkul! Undrar om vi kan få till en tjejträff här framöver?! Skulle jag verkligen vilja!

Var förbi en resebyrå och samlade på mig lite information och material så får vi se vart vi åker. Har ju en idé som jag tror att maken är med på. Spännande!

Sista dagen i skolan imorgon för tjejerna och sen blir det julavslutning på torsdag förmiddag, sen är det jullov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar