torsdag 29 december 2011

Paj och film

Fick tips om appen till detta bloggverktyg av svågern igår. Så de två senaste inläggen är skrivna från den. Det tråkiga är att bilderna inte blir så bra. Har inte det problemet när jag skickar inlägg via mailen på mobilen. Kanske får redigera inläggen o bilderna lite...

Fixade till den där pajen ikväll i stället. Julskinka, ost och broccoli. Med lite vitlöksbröd, sparris och sallad till blev det en riktig festmåltid. båda barnen åt men undrar om det beror på maten eller att vi hade middagsgäst? Idas kompis ska sova över här i natt. :-)

Kan ge ett tips på en sida på nätet som jag tyckte var himla smidig. filmtoppen.se
Jättebra, där kan man kolla om filmen finns hemma, hyra den hemifrån och sen hämta ut den i affären. Det är väl för oss som är lite efter och inte kan hyra via tv:n ;-) Har hyrt Jägarna 2, ska se om jag hinner se den innan jag somnar. Känner mig lite trött ikväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar