fredag 16 december 2011

I skolans värld

Idag har jag återvänt till skolans värld. Jag och Joel var med Ida idag. Tyvärr var deras lärare hemma med sjukt barn och de fick jobba på egen hand. Samtidigt var det ju bra då kunde jag vara lite behjälplig. :-) Läxförhöret i engelska fick vänta till på måndag. Efter att de arbetat på bra åt vi lunch tillsammans och fick jättegoda fiskburgare.

När jag och barnen kom hem ville de överraska pappa och klä julgranen. De hann inte så långt innan han kom hem och han fick hjälpa till i stället. Jag matatde lillfisen. Sen hamnade jag i sängen och somnade, hade lite huvudvärk och var tydligen tvungen att sova för att få bort den. När jag vaknade, kvart i sju (!!), hade maken fixat till tacos.

Ikväll kollar jag Svenska hjältar-galen och inte ett öga är torrt! Trevlig fredag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar