onsdag 21 december 2011

Inte som man tror

Yuck! Vaknade med huvudvärk :-(
Kände att jag bara ville vara hemma och värma mig under filten.

Fram på förmiddagen tog jag mig ut i alla fall och hämtade hem lite efterskickade julklappar. Blev även en lunchdate med mannen, trots att jag inte gett mig iväg med tanke på att visa mig ute bland folk utan mössa och jacka ;-) Så med ofixat hår o "hemmakläder" datade jag kärestan, haha!

Och jag som hävdade att jag var färdig med klapparna i söndags... Ljög tydligen ;-) De senaste två dagarna har jag visst inhandlat några till! Men det är saker som Joel behöver ändå som samtidigt får lite papper kring sig så det finns något under granen till honom också.

Upptäckte till min stora glädje att jag verkar ha lyckats med en omgång julgodis som jag trodde var förstörd! Jag fattar ingenting! Det var så där frasigt och smälte i munnen fast jag trodde det blivit för hårt... Så nu går godisråttan här hemma o käkar julgodis i tid och otid... Och öppnar barnens julklappar!!!

Nej då ;-) Bara lådan som paketet låg i. Jag gillar att fynda, vad sägs om ett megapaketet med lego för 299 kr? Gillar sånt jag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar