fredag 9 december 2011

Vissa mornar...

Ibland känns det som man bara är arg. Vet att det inte är så men den här morgonen känns det som det. Blir galen på barn som gör allt annat som inte ska göras när man ska iväg till skolan. :-( Pynta brorsan, inte äta, retas, börja göra läxor när man ska borsta tänderna, inte ta på sig kläderna utan stå och sjunga framför hallspegeln, ha finkläder på men strunta i att vara försiktig så att det inte hamnar mat, barnkräk eller tandkräm på dom. Puh! Försent tycker de inte om att komma men bidrar liksom inte till att försöka komma i tid...

Men nu är de där och jag får dåligt samvete för att jag skyndat på dem och för att jag höjde rösten. Sjunker ner i soffan och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Efter en dålig start finns inte riktigt glädjen och energin till att sätta fart här hemma. Blir att skriva lite här... Lite goa bilder bjuder jag på :-)

Pyntad brorsa



Så här trött kan man bli efter morgonmaten och en sväng i bilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar