lördag 17 december 2011

Julklappsinslagning

Jag gillar att slå in julklappar. Om de inte är för många. Och om jag har tid. Och utrymme. Och idag stämde allt!
Jag gillar det men kan inte så många olika tekniker och vikningar som de i affärerna. Men har en imponerande samling med snören och papper. Det enda jag kom på att jag saknade i år var svart papper och silvrigt, blankt snöre ;-)



Ett avbrott i julklappsinslagningen med lite sushi. Men jag erkänner... Jag är officiellt knäpp! Mitt i alla julförberedelser går jag får tankar på sommarsemestern. Tittar på hemsidor och undersöker möjliga resmål... Götapetter alltså!

3 kommentarer:

  1. Kanske ett släktdrag, inte det där med att gilla att slå in presenter alltså, utan att titta på sommarsemester över ett halvår iförväg. Vi har redan bokat en vecka i sommar, vi ska bo på lantgård i Småland!
    syster

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Kanske det :-) Vi gillar att planera helt enkelt...
    "Planerare är vi allihopa, allihopa, allihopa"

    SvaraRadera